miercuri, 18 noiembrie 2009

Cum sa devii Persoana de succes

Uneori lucrurile de o insemnatate covarsitoare pentru destinul meu se intampla. Pe neasteptate, in momentul potrivit. Asa ca acum.

Ce s-a intamplat ? Am ales sa devin persoana de succes! si observ cum inaintea mea se deschide un drum fascinant.
Cine nu ar vrea sa devina persoana de succes, insa nu oricine e pregatit sa renunte la confortul caldut al unei personalitati comune. Am vrea sa avem succes fara sa schimbam nimic din interiorul nostru. Ori tocmai din interior se petrece schimbarea care ne atrage succesul!


Sistemul il cunosc demult, l-am apreciat intotdeauna si acum pentru mine chiar a venit momentul sa il aplic. Uneori in viata stii. Pur si simplu. Stii!

Dupa amiaza ma duc sa culeg mai multe informatii despre sistem, o afacere pusa la punct mai precis ca un ceasornic elvetian. Persoana de succes face ca miracolele sa se intample! Va imbratisez! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu