luni, 7 septembrie 2009

Vino si vezi

Mergeam pe strada si am trecut pe langa doua persoane care gesticulau aprins fara sa scoata niciun sunet. Mi-am dat imediat seama ca foloseau limbajul mimic pentru surdo-muti.
Ceva din perceptia aceasta m-a atins, m-a inspirat si continuandu-mi drumul am simtit intens ca vreau sa invat si eu sa comunic la fel cu ei. Asa mi-a venit ideea... sa invit si alte persoane sa invete acest limbaj. Asa ca pe o limba straina. Din compasiune si solidaritate cu acesti frati si surori care nu pot auzi, care nu pot cuvanta...
Sper ca astfel ei sa nu se mai simta asa de singuri, izolati, sa le putem oferi o mica bucurie, de regasire de sine noi cu ei si ei cu noi... Oricum, simt ca nu e doar atat... insotirea comunicarii cu gesturi precis determinate (am inteles ca la nivel international sunt mici diferentele de limbaj),
ar putea conduce la ridicarea unui limbaj de comunicare universal, poate, cine stie, la reinvierea unei miscari asa frumoase ca flower-power... de restabilire a Unimii si Iubirii, a comunicarii prin limbaj corporal, gesturi, un curent care sa curga liber din si spre inimile noastre, dincolo de rase, credinte sau nationalitati, spre inimile tuturor...

Sa fiti iubiti! Namaste! Pace si lumina! Doamne ajuta! :)


p.s. uite chiar acum incep sa caut pe net acest limbaj, dupa ce il gasesc il pun la dispozitia celor care simt la fel ca mine

Nou! Am gasit un site pentru cei care inteleg limba engleza cu imagini video prin care ni se explica cuvinte si fraze in limbajul semnelor: Limbajul semnelor explicat cu filme Il gasiti si in partea dreapta la sectiunea de linkuri, numerotat cu zero.

3 comentarii:

  1. Draga Robert Dumnezeu a lasat pe pamant semintii diferite si tot atatea obiceie si limbaje. Din nefericire mai sunt si boli pe care noi le socotim o anomalie a naturii, dar ei sunt oameni ca si noi, fii Domnului, iubiti ca toti. Eu cred ca un simplu gest din partea fiecaruia de a-i intelege pe acesti oameni si a nu-i marginaliza ar fi un pas inainte. Helga

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ai venit pe blogul meu,citind aceasta minunata postare demult timp imi doresc sa invata acest limbaj mimic.este senzational cum vorbesc acesti surdo-muti.o zi minunata

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai convins!...Dupa cum vezi, de azi ne urmarim reciproc...pentru ca blogul meu are ceva postari la activ, iti voi face o selectie cu ce imi place mie cel mai mult din el...si stii de ce?!...pentru ca si eu vreau sa te conving ...sa intri intr-un club, mai ales ca am retinut ca ai trei copii...asta inseamna: rabdare, experienta, dorinta de a impartasi cu altii bucuriile...si mai e ceva...un om care isi face blog dupa ce vede doi oameni surdo-muti pe strada, ehehe!!!...lucrul asta spune multe...asa oamenei imi doresc colegi de club..Doamne, ajuta!

    RăspundețiȘtergere